DÔVODY NA KÚPU DÔVODY NA KÚPU

Často kladené otázky

1. Máte showroom, v ktorom nábytok možno vidieť naživo?

Showroom nemáme. Avšak vždy nás môžete kontaktovať a my Vám s radosťou poradíme ako sa len bude dať.

 

2. Vyrábate nábytok?

Máme široký rozsah činností, avšak výrobou sa nezaoberáme. Spolupracujeme priamo s výrobcami, preto sa k Vám dostane nábytok priamo a bez sprostredkovateľov.

 

3. Dajú sa zvoliť aj iné farby ako je vidno na našej webovej stránke?

Pokiaľ je pri produkte, ktorý ste si vybrali možnosť voľby farby, zvoľte si farbu aká sa Vám páči. Pri niektorých nábytkoch táto možnosť je, pri iných nie. Je nám to ľúto, ale ak nie je pri nábytku, ktorý sa Vám páči možnosť voľby farby, alebo farebných kombinácií, je možné objednať si len tú farbu, ktorú si viete zobraziť na našej stránke.

 

4. Je tu možnosť objednania nábytku špecifických rozmerov?

Máme obrovský výber nábytku a sme si takmer istí, že nájdeme niečo v rozmeroch, ktoré Vám vyhovujú. Je nám ľúto, ale nie sme schopní objednať nábytok iných rozmerov než vidíte v popise produktu. Jednoducho nás kontaktujte a my Vám pomôžeme nájsť nábytok podľa Vašich predstáv :)

 

5. Dajú sa zmeniť skrinky, ktoré obsahuje kuchynský set?

Iba niektoré kuchynské linky sa dajú vyskladať podľa vlastných predstáv. Štandardné kuchynské sety, ktoré sú poskytované výrobcom sa nedájú zmeniť. Aj keď je možné objednať si sadu a nepoužívať kus, ktorý nepotrebujete. Táto možnosť je zvyčajne lacnejšia ako objednanie ďalšej skrinky zvlášť. V našej ponuke máme aj kuchynské linky, kde je výber skriniek a ich prípadne doobjednanie úplne na Vás. V prípade, že si neviete dať rady, radi Vám pomôžeme :)

 

6. Robíte projekty kuchýň?

Môžme Vám urobiť návrh kuchyne a vytvoriť kuchynskú linku z jednotlivých kuchynských skriniek. Na toto je potrebné zaslať nám rozmery Vašej kuchyne na info@nabytok.sk. Taktiež nám napíšte Vašu predstavu o farebnom prevedení a cene. Čím viac informácií, tým lepšie :)

 

7. Aká je cena nábytku?

Všetky ceny výrobkov sú uvedené vedľa výrobku. Ak existujú ďalšie možnosti na výber, ceny sa nastavujú automaticky a na webovej stránke sa menia okamžite. Ceny sú uvedené vrátane DPH a rozvozu zdarma vrámci Slovenska.

 

8. Ako dlho trvajú zľavy?

V prípade, že je produkt v zľave, zobrazí sa to na našej internetovej stránke. V prípade, že sa cena zmení na cenu bez zľavy, zobrazí sa Vám pôvodná cena výrobku. V prípade, že cena klesne, klesne aj pre Vás.

 

9. Ako dlho trvá dodadanie?

Priemerná dodacia lehota je napísaná zvlášť pod každým výrobkom. Každý výrobok má iný termín dodania, pretože výrobky sú vyrábané rôznymi výrobcami.

 

10. Poskytujete záruku na Váš nábytok?

Všetky výrobky majú záruku 24 mesiacov. V prípade ťažkostí Vás v tom určite nenecháme :)

 

11. Čo znamená 365 dní garancie vrátenia peňazí?

Máte možnosť vrátiť tovar v priebehu jedného roka ododňa prevzatia Vašej objednávky a dostanete naspäť všetky svoje peniaze. Platí to v prípade, že nábytok je v originálnom balení a nebol zmontovaný.

 

12. Ako môžem zaplatiť za nábytok?

K dispozícii je niekoľko platobných metód, z ktorých si môžete vybrať: bankový prevod, kreditná/platobná karta a platba v hotovosti pri doručení. Platby bankovým prevodom musia byť vykonané aspoň niekoľko dní pred doručením. Vodič nesmie odovzdať nábytok bez potvrdenej platby.

 

13. Doručujete zdarma?

Všetky objednávky na Slovensku Vám budú doručené zdarma až k miestu kam sa dokážeme dostať s našou dodávkou.

 

14. Ako si môžem objednať?

Tovar si môžete objednať na našej webovej stránke, alebo nám pošlite email na info@nabytok1.sk , do ktorého uvediete svoje celé meno, fakturačnú, prípadne dodaciu adresu, kontaktné telefónne číslo, preferovaný spôsob platby, úplný zoznam produktov a farebného prevedenia. Môžete nás tiež kontaktovať na 0948 059 300. Objednávku spravíme za Vás :)

 

15. Ako môžem získať aktuálne informácie o mojej objednávke?

Môžete nás kontaktovať telefonicky na 0948 059 300 alebo cez e-mail na info@nabytok1.sk s číslom Vašej objednávky. Informujeme Vás o aktuálnom stave Vašej objednávky a o dátume doručenia.

 

16. Poskytujete DPH faktúry?

Všetci klienti dostanú faktúru s DPH.

 

17. Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Ak chcete zrušiť objednávku z akéhokoľvek dôvodu, môžete to urobiť telefonicky na čísle 0948 059 300 alebo emailom na info@nabytok1.sk

 

18. V akom čase doručujete nábytok?

Vždy sa snažíme prispôsobiť čas Vašim požiadavkám. Aspoň deň pred dodaním Vás budeme kontaktovať a informovať o plánovanom doručení. V deň doručenia Vás bude telefonicky kontaktovať šofér.

 

19. Vynesie mi vodič moju objednávku až dovnútra domu alebo bytu?

Vodič Vám vynesie Vášu objednávku až do bytu v prípade, že ste si pri objednávke zvolili túto službu. V opačnom prípade dodávame nábytok bezplatne do najbližšieho miesta k Vášmu domu alebo bytu, kam sa vodič dokáže dostať autom. V prípade záujmu si môžete službu vynášky až do domu zvoliť najneskôr do dňa pred doručením. Avšak nie všetok nábytok môže šofér vyniesť sám, nakoľko niektoré typy nábytkov sú veľmi tažké alebo príliš veľké. V takomto prípade by ste si mali zohnať osobu, ktorá šoférovi pomôže s vynáškou.

 

20. Čo robiť, keď sme dostali nábytok svadou alebo mi niečo chýba?

Ak ste dostali nábytok, ktorý je poškodený, má vadu alebo Vám chýba jeho časť, informujte nás telefonicky na 0948 059 300 a alebo na email info@nabytok1.sk V takomto prípade budeme potrebovať číslo poškodených alebo chýbajúcich častí a taktiež nám pomôžu fotky, ktoré zašleme výrobcovi. Výrobca sa zaväzuje nahradiť poškodené alebo chýbajúce časti v priebehu 15-45 pracovných dní.

 

21. Čo robiť, ak chceme vrátiť nábytok?

Ak nám chcete vrátiť nábytok, informujte nás prosím cez email na info@nabytok1.sk alebo na telefónnom čísle 0948 059 300. Dôležité je, aby bol nábytok v originálnom obale a nebol zložený. Nábytok, ktorý si prajete vrátiť bude vyzdvihnutý v priebehu 15-20 pracovných dní. Peniaze Vám vrátime na účet prevodom v priebehu niekoľkých dní.